۱۳۹۷/۰۵/۱۵
شرح وظایف دفتر نوسازی و تحول اداری
- اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- هدایت و نظارت بر تهیه و تصویب ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته و طی مراحل قانونی آن.
- نظارت بر طراحی و بازنگری ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته.
- نظارت بر تهیه و بازنگری اساسنامه موسسات وابسته و شرکت های تابعه شهرداری بر حسب نیاز.
- نظارت بر انجام اقدامات لازم در جهت ایجاد یا انحلال سازمان های وابسته و موسسات و شرکت های تابعه بر حسب نیاز شهرداری و طی مراحل قانونی آن.
- برقراری ارتباط با مراجع استانی جهت اجرا و پیاده سازی دستورالعمل های مربوط به برنامه های تحول اداری.
- نظارت بر اجرای برنامه های تحول اداری و ایجاد اصلاحات و تغییرات در آن.
- تعیین اهداف و برنامه های اجرایی مرتبط با ایجاد، بهسازی و مهندسی مجدد سیستم ها و روش های انجام کار و تهیه دستورالعمل های لازم.
- برنامه ریزی جهت شناسایی و تجزیه و تحلیل فرآیندهای کاری و ارایه پیشنهاد در جهت بهبود آنها.
- نظارت بر بهبود فرآیند سیستم اطلاع رسانی منسجم و پویا.
- نظارت بر امور نظام پیشنهادها و دبیرخانه نظام پیشنهادها.
- تلاش در جهت بالا بردن رضایتمندی مردم و کاهش بروکراسی اداری.
- نظارت بر حسن اجرای ارزیابی عملکرد شهرداری و مراکز تابعه و تدوین گزاراشات مربوطه.
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چارچوب وظایف.
♦ شرح وظایف گروه تشکیلات
♦ شرح وظایف گروه بهبود روش ها
♦ شرح وظایف اداره ارزیابی عملکرد سازمانی
منبع : دفتر نوسازی و تحول اداری
۶۷۹
مطالب مرتبط با این موضوع :