دفتر نوسازی و تحول اداری
صفحه اصلی
درباره ما
ساختار سازمانی حوزه
شرح وظایف حوزه
استاندارد های ملی مرتبط با شهرداری
تماس با ما
تماس با دفتر نوسازی و تحول اداری
تماس با کارکنان دفتر نوسازی و تحول اداری
شرح وظایف دفتر نوسازی و تحول اداری
اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
هدایت و نظارت بر تهیه و تصویب ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته و طی مراحل قانونی آن.
نظارت بر طراحی و بازنگری ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته.
نظارت بر تهیه و بازنگری اساسنامه موسسات وابسته و شرکت های تابعه شهرداری بر حسب نیاز.
نظارت بر انجام اقدامات لازم در جهت ایجاد یا انحلال سازمان های وابسته و موسسات و شرکت های تابعه بر حسب نیاز شهرداری و طی مراحل قانونی آن.
برقراری ارتباط با مراجع استانی جهت اجرا و پیاده سازی دستورالعمل های مربوط به برنامه های تحول اداری.
نظارت بر اجرای برنامه های تحول اداری و ایجاد اصلاحات و تغییرات در آن.
تعیین اهداف و برنامه های اجرایی مرتبط با ایجاد، بهسازی و مهندسی مجدد سیستم ها و روش های انجام کار و تهیه دستورالعمل های لازم.
برنامه ریزی جهت شناسایی و تجزیه و تحلیل فرآیندهای کاری و ارایه پیشنهاد در جهت بهبود آنها.
نظارت بر بهبود فرآیند سیستم اطلاع رسانی منسجم و پویا.
نظارت بر امور نظام پیشنهادها و دبیرخانه نظام پیشنهادها.
تلاش در جهت بالا بردن رضایتمندی مردم و کاهش بروکراسی اداری.
نظارت بر حسن اجرای ارزیابی عملکرد شهرداری و مراکز تابعه و تدوین گزاراشات مربوطه.
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چارچوب وظایف
.
منبع : دفتر نوسازی و تحول اداری
بازدید ها : ۱۷۱۲
مطالب مرتبط با این موضوع :
آدرس: شیراز- خیابان پیشرو حد فاصل پل امام علی و خیابان راهنمایی - ساختمان جدید شهرداری شیراز- طبقه شش شرقی- دفتر نوسازی و تحول اداری
تلفن: 33239601-0713