دفتر نوسازی و تحول اداری

شرح وظایف دفتر نوسازی و تحول اداری

 
  • اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
  • هدایت و نظارت بر تهیه و تصویب ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته و طی مراحل قانونی آن.
  • نظارت بر طراحی و بازنگری ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته.
  • نظارت بر تهیه و بازنگری اساسنامه موسسات وابسته و شرکت های تابعه شهرداری بر حسب نیاز.
  • نظارت بر انجام اقدامات لازم در جهت ایجاد یا انحلال سازمان های وابسته و موسسات و شرکت های تابعه بر حسب نیاز شهرداری و طی مراحل قانونی آن.
  • برقراری ارتباط با مراجع استانی جهت اجرا و پیاده سازی دستورالعمل های مربوط به برنامه های تحول اداری.
  • نظارت بر اجرای برنامه های تحول اداری و ایجاد اصلاحات و تغییرات در آن.
  • تعیین اهداف و برنامه های اجرایی مرتبط با ایجاد، بهسازی و مهندسی مجدد سیستم ها و روش های انجام کار و تهیه دستورالعمل های لازم.
  • برنامه ریزی جهت شناسایی و تجزیه و تحلیل فرآیندهای کاری و ارایه پیشنهاد در جهت بهبود آنها.
  • نظارت بر بهبود فرآیند سیستم اطلاع رسانی منسجم و پویا.
  • نظارت بر امور نظام پیشنهادها و دبیرخانه نظام پیشنهادها.
  • تلاش در جهت بالا بردن رضایتمندی مردم و کاهش بروکراسی اداری.
  • نظارت بر حسن اجرای ارزیابی عملکرد شهرداری و مراکز تابعه و تدوین گزاراشات مربوطه.
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چارچوب  وظایف.



منبع : دفتر نوسازی و تحول اداری
بازدید ها : ۱۷۱۲
مطالب مرتبط با این موضوع :

آدرس: شیراز- خیابان پیشرو حد فاصل پل امام علی و خیابان راهنمایی - ساختمان جدید شهرداری شیراز- طبقه شش شرقی- دفتر نوسازی و تحول اداری

تلفن: 33239601-0713